יהיו עוד: הממשלה אישרה: "400 עולים מאתיופיה יובאו לישראל"

    איתי גדסי No Comments on יהיו עוד: הממשלה אישרה: "400 עולים מאתיופיה יובאו לישראל"

    למעלה משנה מחכים באדיס אבבה באתיופיה, 400 מעולי אתיופיה ומחכים לאישור הממשלה לעלותם ארצה. היום הממשלה אישרה את העלאתם. נתניהו: "אנחנו מתכוונים כמובן להמשיך לעשות זאת"

    Prime Minister Benjamin Netanyahu during a Likud party meeting at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem on February 9, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ???? ?????? ????? ???? ??? ?????? ?????? ?????? ?????? צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה אישרה היום (ראשון) את תוכנית ראש הממשלה בנימין נתניהו להעלות לישראל עוד כ-400 עולים מאתיופיה, המחכים מזה כשנה במרכזי הקליטה באדיס אבבה לעלות לישראל. ראש הממשלה אמר כי זו הממשלה תמשיך לעלות עולים נוספים מאתיופיה.

    ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה: "הממשלה תאשר היום את הבאתם לישראל של עוד כ-400 עולים מאתיופיה. אני גאה בכך שכראש ממשלה הייתה לי הזכות להעלות אלפים מאחינו ואחיותנו מאתיופיה, ואנחנו מתכוונים כמובן להמשיך לעשות זאת, זה הצעד הנוסף. אנחנו גם מחויבים לשילובם המלא של בני העדה בחברה הישראלית, אנחנו פועלים למען זה ללא הרף".

    עוד הוסיף נתניהו: "כמובן שאנחנו נמשיך לפעול בארץ בכל הכוח נגד ביטויי גזענות, בכל מקום, ובוודאי בכל חלק של הממשלה וגם של הציבור. אנחנו יוצאים נגד זה, אנחנו מבינים באמת את התחושות של בני ובנות העדה".

    שר העלייה והקליטה יואב גלנט אמר בישיבת הממשלה: "לפני כ-40 שנה, כלוחם בשייטת, הייתה לי הזכות לסייע להביא את ראשוני העולים מאתיופיה מחופי סודאן. היום, כשר העלייה והקליטה, אנחנו פועלים להבאת יתרת בני הפלשמורה שנמצאים באתיופיה וממתינים, בשל תהליכי הבחירות, כבר שנה".

    השר סיפר כי "יש 398 אנשים שממתינים לשווא באדיס אבבה ובגונדר, בעוד שהם יכלו לשבת היום במדינת ישראל במרכזי קליטה. למדינת ישראל יש חוב מוסרי לאפשר לבני העדה האתיופית, המשרתים בצה"ל ותורמים בכל תחומי החיים, להתאחד עם בני משפחותיהם שנותרו מאחור. אני מברך את ראש הממשלה שמוביל את המהלך הזה".



    0 תגובות